Co oznacza nazwa firmy „U mechaników z biglem?

Zgodnie ze słownikiem gwary warszawskiej „z biglem” znaczy tyle co z zapałem i werwą. Lubi-my naszą pracę i podchodzimy do niej z zaangażowaniem. Wykonujemy ją dobrze i sprawnie – po prostu „z biglem”!

Do kogo kierujecie swoją ofertę

Naszą ofertę kierujemy do wszystkich właścicieli samochodów zarówno firm, jak i osób prywat-nych. Dodatkowo podkreślamy, że kobiety są u nas mile widziane. Zdajemy sobie sprawę z tego, że płeć piękna za kierownicą nadal jest obiektem żartów, co powoduje, że u mechanika nie czuje się bezpiecznie. My dbamy o to, by kobiety czuły się u nas jak u siebie i żeby nawet na najbardziej trywialne pytanie usłyszały zrozumiałą odpowiedź. I obiecujemy, że nikt nie będzie się dziwił, że kobieta „nie słyszała jak w jej samochodzie coś stuka”.

W czym się specjalizujecie

Dbamy o kompleksowość i różnorodnych naszych usług. Nasi doświadczeni fachowcy poradzą sobie z każdą usterką. Jeśli z jakichś względów nie będziemy mogli pomóc, polecimy najlepszych specjalistów. Stawiamy na jakość usług oraz na czas ich wykonania.

Co zawiera cena?

Na cenę składa się czas potrzebny do naprawienia konkretnej usterki, konieczne części zamienne, a przede wszystkim jakość wykonania usługi. Nasze doświadczenie przekazywane z pokolenia na pokolenie połączone z fachowością i wszechstronnością w podejściu do napraw samochodów daje gwarancję najlepszej jakości usług.

Czy można płacić kartą?

W naszym warsztacie można płacić zarówno gotówką, jak i kartą. Dbamy o to, by nasi klienci bez problemów mogli regulować należności i nie musieli w tym celu szukać bankomatów w okolicy.

Jak często trzeba robić przeglądy?

Nowe samochody terminy przeglądów mają określone w książce serwisowej. W przypadku samo-chodów używanych warto termin kolejnego przeglądu ustalić z warsztatem. Nasi fachowcy dosto-sują go do marki samochodu, rodzaju paliwa, sposobu jazdy, przebytych kilometrów, a także wie-ku samochodu.

W jakich godzinach czynny jest warsztat?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 18.00, a także w soboty od 8 do 14.00. Służymy również całodobową pomocą w sytuacjach awaryjnych. Dla naszych stałych klientów jesteśmy również gotowi dostosować grafik do indywidualnych potrzeb, gdyż zdajemy sobie sprawę z różnych nieprzewidzianych sytuacji losowych.

Jak długo trwa naprawa?

Wstępny czas trwania naprawy samochodu ustalamy z klientami przed pozostawieniem samocho-du w warsztacie i po wstępnych ustaleniach co do rodzaju usterki. Natomiast realny czas naprawy jesteśmy w stanie określić dopiero po przeprowadzeniu diagnozy i obejrzeniu auta. W przypadku sytuacji awaryjnych, przedłużających się napraw czy opóźnienia w dostawie części jesteśmy w stałym kontakcie telefonicznym z klientami i ustalamy z nim najbardziej dogodny termin odbioru samochodu lub możliwość skorzystania z samochodu zastępczego na czas naprawy.

Czy mogę przyjechać z dzieckiem?

Ponieważ jesteśmy firmą, dla której ważne są wartości rodzinne, w naszym salonie zorganizowaliśmy specjalny kącik zabaw dla dzieci. Podczas gdy nasi klienci są zajęci rozmową i ustalaniem szczegółów, ich dzieci są bezpieczne i się nie nudzą.

Czy udzielacie gwarancji?

Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na każdą usługę wykonaną w naszym warsztacie, a także na wszystkie części przez nas zakupione. W przypadku dostarczenia przez klientów własnych części nie możemy na nie udzielić gwarancji.

Dlaczego warto serwisować auto u Was?

  • wiemy, co robimy,
  • mamy doświadczenie,
  • działamy szybko,
  • prowadzimy historię napraw i przeglądów,
  • przypominamy o ważnych terminach,
  • jesteśmy certyfikowanymi partnerami Forda, BMW, Volvo, Platinum, Scriptum,
  • każdego kierowcę traktujemy z szacunkiem